Thursday, July 2, 2009

ˇPADEZI,,
KO-STA-jednog decka volim ja
KOGA-CEGA-volim,volim samo njega
KOME-CEMU-on meni ja njemu
KOGA-STA-samo njega volim ja
O-EJ-VICE-ljubav ne izmice
S KIM-S CIM-zelim da sam samo s njim
O KOME-O CEMU-ovu pjesmu poklanjam njemu..


Idi, nek te sreca prati
ali jedno moras znati;
Svako svoje grjeske plati,
u zivotu sve se vrati!
Nista na svetu vise ne boli
od srca koje uzalud voli!

U klupi sjedim tužnoga lika
misli mi nekud daleko plove
najednom moje srce zakuca
kad čujem profesor me proziva.
Misli mi teku u daljine i predamnom
je crni mrak, dok profesor čeka
odgovor koji je bio lak.
Odgovor ne mogu dati
crne me misli muče
a tek sutra ću plakati
za ovo juče.
Jedinica zbog tebe
danas je pala
nemam ti na njoj ništa reči
nego……”hvala”…..
Oprosti, kriva sam što sam samo tebe volela,
što me svaka kap samoće bolela,
što sam jutra budnih očiju čekala,
što sam tvoje ime svake noći dozivala.

Oprosti, kriva sam što druge nisam htela,
znam da tebe voleti nisam smela,
oprosti što oblacima ime po nebu ti pišem,
oprosti mi što još uvek samo za tebe dišem.

Oprosti što osmeh više nemam lažni,
što su mi zbog tebe obrazi vlažni,
oprosti što dane sve u crno bojim,
oprosti što bez tebe ni ja ne postojim…



Doći ćeš ali kasno i reći “sada sam tu” ljubit ćeš me toplo i meko ka što si ljubio nju. Mislio si kad se vratiš da cu te voljeti kao prije i sretna rasiriti ruke i reci “volim te” ali ja stojim i sutim dok oko mene sijas kao cvijet iznenaden sto ti kazem “mrzim te i cio svijet” i dok odlazis tiho i sa velikim bolom ja cu gledati za tobom i plakti glasno i vjetar ce nositi moje rijeci “kasno je dragi kasno”


Bojim se da cu te izgubiti
bojim se da ces nestati
da ce nasa ljubav prestati.
Zelim da sa mnom ostanes
i da vjecnost sa mnom
POSTANES




Imala sam prijateljicu,kao sestre mi smo bile,zajedno smo ludovale,s jednog vrela vodu pile.oprostit joj nikad neću,što mi dragog ona uze,što uništi našu sreću,nek je stignu moje suze…






Na grobu djecak stoji,pored njega svijeca gori,pridoh bliže da vidim šta to djecak zbori, ja znam da te nema mama i juce sam ti ruže brao i u mjesto tebi majko drugoj sam ih ženi dao ona mi je rekla hvala i sa osmijehom ih u ruku primila al* nebriše mi suze ona kaop što si ti znala jacujem zvuk što iz daljine moje srce para niko me ne zove sine jer tebe nema MAMA!!!




Srela sam te onda kad te nisam trazila, upoznala kad sam se najmanje nadala.Zavolela kad nisam smela, izgubila kad sam te NAJVISE VOLELA …

Tisuću je suza u mojim očima bilo,tisuču je želja koje mi život nije ispunijo,malo je ljubavi koju osiječaju svi,a još je manje prijateljice kao što si ti!..........

TAXY I ALEXY..............BFF..........................MORE LIKE SISTERS...=]




Zavoljeli smo se iznenada a bili smo mladi sanjali o sreci zivjeli u nadi,mnogo je mjeseci proslo u beznadnoj noci,dok nas nije rastavio neko treci,dani prolaze cvijece jos mirise a vjetar jos sapuce NIKAD VISE!



I smrt ce jednom doci po svoje,
I Bog ce biti svjedok za nas dvoje…
A kad otvore srce moje u njemu ce pisati:
“ZA TEBE JE KUCALO MALENO MOJE!!!!”



U mome sjecanju osta ce pogled tvoj tvoje predicne oči i osmjeh nadam se da ces se vratiti bar jednom da cu te vidjeti zadnj putt.jer bez tebe ja nemogu disati i živjeti moje srce prepuno je tuge od kada si otišaoo uvijek cu te se sijecati i voljeti i kada budem stara baba uvijek cu se sjecati tog ljeta kad sam te upoznala nemogu dalje pisati suze su mi krenule na oči.volim teeee
ne zaboravi


Da li ponekad pomislis na mene,moje oci vlazne od plakanja,da li se setis da sam te volela i zbog tebe sve izgubila? Da li nekad osetis Da li ces i ti priznati deo svoje krivice i reci:”TO NIJE MORALO!” Da li ces poverovati ljudima da zbog tebe patim ja,da li ces poverovati i reci: “PA ONA ME JE STVARNO VOLELA osetićeš kajanje i tada proklinjes samog sebe! Da li ces mi poverovati da sam płakała zbog teße??!!





Sva moja osjećanja i moje misli, sve moje riječi i moja čekanja… može ispričati samo jedna suza..
Jer ona je sve što ostade od tog plakanja. Iz nje se stvori jedna velika prošlost, jedna vječnost sa pustim zidovima…
A na kamenu gdje sledi se ta suza, ostade samo jedna ljubav..
Ljubav u stihovima




Mozda je pogled kriv, mozda je sudbina htela da zavolim najlepse oci bas kada nisam smela, ali ja sam klinka koja ume da voli, a kada klinka ode videces kako srce za njom boli. Voleces, mrzices, osetices lepotu, ali nakada neces zaboravili klinku koja je bila samo slucajni prolaznik u tvom zivotu


Neka život sve mu vrati
pa makar da vrjeme stane
samo srce ti nepati i
nežali prošle dane.
Što da zna,da mi je žao,
što da zna,da za njim patim
kad je srce drugoj dao
i nemogu da ga vratim…


Srce će te jednog dana jako zaboleti, pomislićeš, lakše je umreti nego voleti. Pokupi komadiće slomljenog srca i nastavi da voliš, da sanjaš, da želiš, nastavi da živiš iako je teško, jer naći ćeš nekog ko te je vredan, i shvatićeš da život nije tako NESREĆAN I BEDAN!




Kriva sam,
za suzama natopljene tvoje plave oci,
jer sam odlucila s drugim poci
Kriva sam,
za sve nase tuzne sate,
jer molila sam andele da mi te vrate
Kriva sam ,
za tvoje srce hladno,
jer mi je bilo sve sa tobom jadno
Kriva sam,
za ljubav koju nisam htjela da dam,
jer mislila sam da ja to ne znam
Kriva sam,
pred Bogom i pred tobom,
jer sudbina me tjerala da ti kazem zbogom
I na kraju kriva sam,
jer jos uvijek ziva sam!!!



owo SAM ja sastawila ,pa wi widite akO WAM SE SWIDJA..ZABoRAWIo si ME SAMo TAKo ,bez RAZmisljanja I SJECANJA ,onako OLAKO..al ZATo JA tebe Jos uWIJEK nisam ,.i U Tudjem te ZAGRljajU gledam ,suzama Mira NEDAM ,ali DOCI CE I TAJ dan ,KADA Chu I ja TEBE zabOrawitI KAO san.. e tek TADA CE ti do MoZga neke sTWARI doci ,Ali Bit CE kasno ,zastO?-..saswiM je jasnO .







Moj je zivot postao kao tuzna pjesma koja je toliko puta ispjevana. Vec sam pocela gubiti nadu a sta Vam to govori. Postala sam drugacija osoba i izvor zivota koji se susi. Usamljenost me cini savresnijom, slobodnom kao pitcom u letu jer nema nikoga da me uplasi, da mi kaze nesto tuzno ili da me podsjeti koliko sam bitki izgubila. Misli su moje ,cini mi se, najteze. Najezim se od bola kada pomislim da sam voljela nekoga Taj je covjek ipak moja zelja bio U snovima samo spomenem njegovo ime jer u stvarnosti nemam snage da izreknem ime sto sam ZAvoljela.a jos ja volim tog covjeka. Sjela bih pred noc na prozor moje sobe gledajuci kako se zvijezde jedna po jedna pojavljuju, a u rukama bih drzala knjigu svojih pjesma. Otvorim tek’ neki stoti listic i gledam kako je moja suza isprala tek’ poneku rijec. Sigurno sam citajuci te pjesme o nama dosla do suza. Ali smjesim se jer ipak nije tako crno sve, nisam jos potonula do dna.Sjetim se oblika tvoga lica, gledam dubinu tvojih plavih ociju koji su me pratile kao vlastita sijenka i prosapucem tiho Volim Te. Ali doista neznam da li se me naucio da volim ili samo da izgvoram te rijeci ‘Volim Te’… to sam ja govorila sa osjecajem ipak uvjerena sam… Zasto me sada gledas pobjednicki . Zar nisi do sada predvidjeo kako me do bola iscrpljuju tvoje namjere. Ne zelis da patim samo zelis da me malo zaboli. Znam da je to sve samo muski ponos, ali doista je tesko vjerovati da si ti covjek kojeg sam zavoljela . Tvoj pogled probode kroz mene i ostavlja okus gorcine. Koliko sam bolna nema tu lijeka za ovakav osjecaj. Zasto te plase moje crne oci, zasto mi okreces pogled na stranu. Mozda je tako bolj,e ali nada me vraca u nas ponovni susret Mozda je vrijeme da prestanemo prkosit’ sudbini. Ovih dana ne vidzam te punoMozda neka druga lijeci rane tvoje, dok joj pricas o tuznoj prici svog zivota. Eh, kad bih suze na licu Sunce presusilo, bar’ samo na jedan dan da se osjecam drugacije. Da ne budem ono sto jesam ja, a onda bih se mirno vratila u svijet tuge bez ijedne rijeci i presude. Niko meni nije kriv za ovakav osjecaj’ jer sam se uselio u mene, a ja se nisam odupirala. Ja se nisam borila sa sudbinom nego sam je otvorenih ruku primila u moj dom jer nikada nikome nisam mogla da glavu okrenem, pa cak ni svojoj tugi…Vec danima nisam primjetila da je Sunce izlazilo jer sam se zavila u crne noci. Tek’ kad bih osjetila da cu tebe naci navchetu upalila bih ovaj kom. Mozda je to greska jedina svijetlosti koju ja poznajem. Sta bih bilo ako se odviknemi krenem dalje sa nekim drugim covjekom. Nije to izlaz za mene jer svaki drugi je jedna vise uvrijeda, jedan vise broj. Zato se ja i vracam da izmjenimo koju rijec. Da cujem kako govoris o tome kako je nekad bilo predivno tipklati sa mnom i cuti moj glas Uz tvoju gorcinu osjetim svoj jad. U drustvu lijecim rane koje ce ostati kao vjecni tragovi na nasim srcima. Znajuci dam sam ti jos zelja osjetim potrebu da krenem prijatelju samoci ali neka me samo jos malo da ti slusam glas, da zacujem kada uzdahnes dok te moj pogled susrece.Moj je grijeh sto sam te zavoljelaSuza bih mi se skotrljala kad slusam kako mi govoris ostacemo prijatelji…ti si me izadala a kriva nisam bila. I nije da me vrijeda tvoja presuda, nego sama istina. Hvala ti jedini sto me jos izbavljas iz ruznih snova i sto mi nedopustas da potonem na dno. Ponekada dodzem do same ivice i kazem ja ovako nemogu vise a ne znam kako bih drugacije. Pitam se kako bih se snasla da mi nije tebe. Daljina srca tvoga umire u meni a ja gradim kulu koju sam nacinila pogledima tvojih ociju. Nisam zaboravila kako si moju nadu uzdignuo kada se rusila poslednja pomisao na dalje.Lutam kroz mnostvo noci ,ali se nikada ne udaljujem od tebe, to je gotovo nemoguce… Kako bih srce kucalo kada nebih znalo da kuca za tebe, kako bih dusa disala kad bih znala da je vise nevolis.. Al’ ponekad nije lako, nije moguce odoljeti takvoj blizini jedne ljubavi znam da sam najbolje sta ti se dogodilao, da me ne mozes zamijenjit…i znam da sam napravila nesto sta nijedna nije I zato ces me pamtiti cijeli zivot. a ja cu i dalje pisat pjesme i voljeti te







…Prolazi moja mladost
dolaze druga wremena
ono sto je nekad bilo
toga sada wise nema…
…Prosli su mnogi dani
drugim se ziwotom ziwi
uzela sam sta sam htjela
drugi mi nisu kriwi…
…Jos jedan mrtaw pocetak
jos jednom metak
jos jedno smaknuce
za danas,sutra,jucer
jos jedno uskrsnuce
…jebanje majke swima od danas pa ubuduce…

MALI JE OVO GRAD U NJEMU SVE SE ZNA…CUJEM KAKO SUZE NIZES MJESTO BISERA….MALI JE OVO GRAD LAZI NE KRIJE…. KADA SI TAKVU SRECU HTJEO VALA NEKA TI JE

Mislim da je ovo prvi put da sam bez inspiracije,da su mi usta prazna,bez rijeci,da u mom srcu nema mjesta za stihove. Neko kao ti morao se dogoditi,morao mi je pikazatida u meni postoji mjesto za bol I griznju savjesti. Mozda te nisam trebala odbiti I postati druga,ali pocela sam te zeljeti samo za sebe I samo tebi se predavati,a previse toga se saznalo. Vjeruj mi ovako je lakes,ovako boli samo mene,ovako placem samo ja I niko vise,jer ti zamnom neces plakati,ne znam da li ces zazaliti,jer ti si meni poceo biti previse,a ja tebi jos jedna u nizu. Previse toga me boli kod nas,a opet mi je bilo tako lijepo. Ona noc ce zauvijek ostati u meni,a samo ja znam zasto. To je bila moja slika ljubavi I moja maste srece,a sa tobom sam je dozivjela bar prividno. Jer u nama sam samo ja vidjela ljubav,a ona tu nije ni postojala. Zalosno je sto te toliko zelim kraj sebe. Samo te taknuti,samo te gledati,a obecala sam da ovo vise nikad necu dopustiti. Da necu nekome predate srce I sama ga zgnjeciti. A sta ako je ovo bio moj voz sreca? Mozda ti nisam mogla bolje pokazati osjecanja,jer ih nisi htio vidjeti. Jer sta je u tvom srcu nikad nisam saznala…







Beli mesec obasjavao je sivi put,ljubila sam te i nisam bila ljuta,bila sam samo tuzna tada,jer u mom srcu umirala je nada.Rekao si mi da drugoj ides ove noci,i da vise nikad neces meni doci,moje srce vise voleti nikad nece,ovo je moje poslednje vece.Ti idi sa srecom i ne gledaj u mene,jer ako pogledas suza iz oka ce da ti krene,drzala sam te za ruke,al ti morao si poci,ostavljao si mene s tugom u noci.Gledala sam te tvoje oci sto drugi neko uze,videla sam u njima bol i suze,htela sam da te zovem al nisam imala glasa,od bola sam pala i nije bilo za mene spasa!!!



Pala je noć swuda je tama..moja duša bez tebe je sama,nebo je tužno a mjesec drijema…kako je tužno kad tebe nema...




na poslednjem mestu uvek sam ti bila ja,crna senka bez uspomena i cura za gubljenje vremena,sve su ti druge bile vaznije sem mene,koja sam jedina zivela za tebe,mali poljubac tvojih usana bi mi puno znacio,a ti bi mene stalno samo svlacio,cura bez uspomena i koja mozga nema…Ta ista cura se danas opametila i konacno shvatila svrhu tajnog vidjenja,svu svrhu njenih suza,svu patnju za tobom,ta cura je danas konacno shvatila da se za tebe previse vezala,ali ipak nisi ti jedini na ovom svetu,pa da me mozes gadjati u srce kao u metu,moje srce nije staklo,pa da moze da ga ima svako,to je dragocena stvar koja se daje osobi iz poverenja i ljubavi,tebi sam greskom srce dala i tada se strucno ZAEBALA,to mi je lekcija za sledeci put da ne gledam samo lepotu, jer lepota je varka kao i ti koji ces me u oci gledati i stalno LAGATI!!




Ulicama pustim prolazim i razmisljam sta se to desilo sa nama,hladnoca ovog tmurnog grada podseca me da me srce slama….ljubav tvoja bila mi je najvaznija,volela sam te bezuslovno bez ikakve sumnjei u ovom stihu opet govorim lazi,govorim da sam te volela,a samo nebo zna da te nikada nisam PREBOLELA!!!


ako te neka druga pogleda, reci joj..i ona me je tako gledala,
ako te neka druga poljubi reci joj, i ona me je tako ljubila,
ako ti neka druga sjedne u krilo reci joj, i ona je tako sjedila..
a ako ti neka druga kaze volim te..ti joj reci..tise i ona me je volila, ali mnogo, mnogo vise..
























No comments:

Post a Comment